هم زمان با اربعین حسینی موکب شهید باکری راه اندازی می شود 

هم زمان با اربعین حسینی موکب شهید باکری راه اندازی می شود 

تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در نظر داریم فردا هم زمان در مسیر حرکت کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی موکب شهید باکری را راه اندازی کنیم که یکی از فعالیت های این موکب توزیع غذای نذری در ظهر اربعین است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح ویژه برنامه های کانون شهید باکری به مناسبت اربعین حسینی، گفت: هم زمان با اربعین طرح اطعام حسینی اجرا می شود و به همین منظور عصر امروز ۲ راس گاو برای پخت غذای نذری ذبح شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در نظر داریم فردا هم زمان در مسیر حرکت کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی موکب شهید باکری را راه اندازی کنیم که یکی از فعالیت های این موکب توزیع غذای نذری در ظهر اربعین است.


وی بیان کرد: علاوه بر این نیز فردا شب نیز در راستای طرح اطعام حسینی ۶ هزار پرس غذای نذری در بین نیازمندان ۲۰ روستای محروم رودبار جنوب توزیع می شود.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: همچنین در این ۲۰ روستا مراسم عزاداری در فضای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار  می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: آرزوی بچه های مسجدی کانون بود که امسال بتوانند در کربلای معلی موکب شهید باکری را راه اندازی کرده و به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی کنند از آنجایی که این توفیق نصیب ما نشد بنابراین تصمیم گرفتیم فردا به عزاداران حسینی خدمت کنیم.


وی یادآور شد: در آستانه ورود به اربعین حسینی مسجد و محله به همت بچه های مسجد سیاه پوش و فضاسازی شد.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: ما سعی داریم با اجرای این برنامه ها در راستای تعظیم شعائر حسینی و زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) گامی هر چند کوچک برداریم.

پایان پیام/ 586